سوالات عمومی
بازی ابری چیست؟
با پلتفرمهای بازی ابری دیگر نیاز به خرید سیستمهای گران قیمت یا کنسول بازی ندارید؛ شما میتوانید حتی روی گوشی موبایل خود، بروزترین گیمهای روز دنیا را بازی کنید.
برای بازی کردن با کیفیت 1080 باید چه اینترنتی داشته باشم؟
در صورتی که سرعت اینترنت بین 800 تا 1 مگابایت پایدار داشته باشید، میتوانید کیفیت 1080 و 30 فریم را به راحتی و با کمترین میزان تاخیر بازی کنید.
برای بازی کردن با کیفیت 720 باید چه اینترنتی داشته باشم؟
در صورتی که سرعت اینترنت بین 500 تا 800 کیلوبایت پایدار داشته باشید، میتوانید به راحتی و با کمترین میزان تاخیر کیفیت 720 را تجربه کنید.
میزان مصرف اینترنت رستیک به چه صورت میباشد؟
ترافیک مصرفی اینترنت با رستیک به صورت نیم بها میباشد.
با چه دستگاههایی میشه بازی کرد؟
در حال حاضر امکان بازی با موبایل اندرویدی و تلویزیونهای اندرویدی و ویندوز امکان پذیر میباشد. در آینده بسیار نزدیک امکان بازی کردن با MacOs، IOS و… فراهم میشود.
من دسته بازی دارم، چگونه دسته را به رستیک متصل کنم؟
فقط کافیست دسته خود را به دستگاه خود متصل کنید. پس از آن دسته یا کیبورد شما به صورت اتوماتیک به رستیک متصل میشود.
چگونه شروع کنیم؟
چگونه در رستیک ثبت نام کنم؟
در اپلیکیشن رستیک امکان ثبت نام و بازی کردن وجود دارد. برای دانلود اپلیکیشن روی لینک کلیک کنید. دانلود اپلیکیشن
چقدر میتونم رایگان بازی کنم؟
پس از ثبت نام در رستیک به میزان 15 دقیقه کیف پولتان به صورت اتوماتیک شارژ میشود تا بتوانید بازی کنید. این میزان شارژ به مدت یک ماه اعتبار دارد و در صورت عدم استفاده از حسابتان کسر میشود.
پرداخت به چه صورت میباشد؟
برای بازی کردن باید ابتدا کیف پول خود را شارژ کنید. به منظور مدیریت بهتر هزینهها، پرداخت رستیک به صورت دقیقهای میباشد.
چه زمانی از دکمههای شروع بازی و پایان بازی استفاده کنم؟
برای شروع روی دکمه شروع بازی کلیک کنید. پس از اتمام بازی حتما دکمه پایان بازی را بزنید.
بازیها
چه گیمهایی در رستیک میشه بازی کرد؟
برای مشاهده لیست کامل بازیهای رستیک، روی لینک رو به رو کلیک کنید. بازیها
چگونه بازیها را ذخیره کنم؟
بازیها در حساب شما ذخیره میشوند. فقط کافی است از منوی داخل گیم، بازی خود را ذخیره کنید و حتما پس از اتمام روی پایان بازی کلی کنید. برای مشاهده آموزش ویدئویی روی لینک کلیک کنید.
پس از اتمام بازی، چیکار کنم؟
پس از اتمام بازی، از طریق منوی خود بازی خارج شوید تا ذخیره بازی به مشکل نخورد. پس از خروج از بازی، حتما پایان بازی را بزنید.
در صورت بروز مشکل در بازی چیکار کنیم؟
میتوانید از منوی پروفایل در اپلیکیشن پیام پشتیبانی ثبت کنید. همکاران ما در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهند بود.
بازی مدنظر من در رستیک نیست، چیکار باید بکنم؟
میتوانید در تیکت پشتیبانی رستیک، نام بازی مورد نظر خود را بنویسید. در صورت تقاضا بالا برای گیمها، آنها را روی اپلیکیشن نصب میکنیم.
امکان چند نفره بازی کردن وجود دارد؟
بله، میتوانید به تعداد مورد نیاز به دستگاه خود دسته یا کیبورد متصل کنید و بازی کنید.
از تمامی بازیها میتوانم استفاده کنم؟
بله، با ساختن حساب کاربری در اپلیکیشن رستیک میتوانید به تمامی بازیها دسترسی داشته باشید.
مدیریت حساب
چگونه رمز عبور خود را تغییر بدهم؟
ابتدا وارد اپلیکیشن شوید، سپس روی دکمه پروفایل (سمت چپ – بالا) کلیک کنید. پس از آن روی گزینه تغییر رمز عبور بزنید و تغییرات را اعمال کنید.
امکان بازگشت سرمایه پرداختی وجود دارد؟
در زمان پرداخت و شارژ حساب کاربری باید نسبت به اطلاعات وارد شده دقت و توجه لازم را داشته باشید در غیر این صورت، بازی ابری رستیک مسئولیتی نمی پذیرد. همچنین هر کاربری که از این پلتفرم استفاده می کند با توجه به قوانین باید شرایط لازم را برای شارژ، خرید و استفاده از رستیک داشته باشد.