سیاست حفظ حریم خصوصی

تمامی بازی ها دارای تاییدیه بنیاد ملی بازی های رایانه ای هستند و شماره مجوز و پروانه از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را دارا می باشند. ما یعنی شرکت رستیک در ادامه توضیح می دهیم چه اطلاعاتی از مشتریان را جمع آوری می کنیم و چرا این داده ها برای ما اهمیت دارند. این سیاست برای سایت Restic.ir، اپلیکیشن رستیک، نرم افزار، حساب کاربری، محصولات، خدمات، روش های پرداخت، وبلاگ و… که به شما ارائه می دهیم اعمال می شود.

اطلاعات شخصی

ما هر اطلاعاتی که شما در زمان استفاده از محصولات و از روش های دیگر در اختیار ما قرار می دهید را ذخیره می کنیم. برخی از این موارد اطلاعات شخصی شما می باشد، که به عبارتی اطلاعاتی از شخص حقیقی و قابل شناسه می باشد. شخص حقیقی که دارای شناسه و مواردی مثل نام، Id، مکان و… را دارا باشد؛ اطلاعاتی که بتوانند حقیقی بودن کاربر را تایید کنند.

قوانین حفاظت اطلاعات

ما از قوانین حفاظت داده پیروی می کنیم که تایید می کند باید به طور قانونی، منصفانه و به روشی شفاف، با به کارگیری اصول، داده ها استفاده شوند؛ برای اهداف معتبری که به وضوح برای شما توضیح می دهیم جمع آوری شده و استفاده نمی شود.

امنیت

ما متعهد هستیم اطمینان حاصل کنیم که امنیت اطلاعات شما حفظ گردد و مشکلی برای اطلاعات شما ایجاد نشود. همچنین ما برای جلوگیری از دسترسی یا افشای غیرمجاز، حوادث فیزیکی، الکترونیکی و… مدیریت و شرایط مناسبی را برای حفاظت و تأمین ایمنی اطلاعاتی که به​طور آنلاین جمع​آوری می​کنیم، به اجرا درآورده​ایم.

چرا اطلاعات شخصی کاربران را جمع آوری می کنیم؟

ما یعنی شرکت رستیک اطلاعات مشخصی را از هر کاربر حقیقی دریافت می کنیم که این اطلاعات به ما برای ارائه بهتر محصول و خدماتی که در اختیار کاربران قرار می دهیم کمک می کند. برخی از دلایل جمع آوری اطلاعات را در زیر برای شما توضیح داده ایم.

  • تا اطمینان حاصل کنیم اینترنت و اطلاعات امنیتی هر کاربر در مقابل حملات، آسیب پذیری ها، مشکلات امنیتی و… حفاظت و امنیت کافی را داشته باشد.
  • تا اطمینان حاصل کنیم که محتوای ارائه شده ما مناسب شما و دستگاه مورد استفاده شما می باشد.
  • دسترسی و اطلاع رسانی کاربران از به روزرسانی ها
  • دسترسی و به اطلاعات آماری کافی برای ارتقا و بهبود محصول ارائه شده
  • حل مشکلات موجود مانند انواع باگ ها، ارور های مختلف و موارد دیگر
  • ارسال اطلاعات برای ثبت نام و تاییدیه های مختلف برای استفاده از محصولات ما
  • پاسخ به سوالات شما و موضوعاتی که شما در حین استفاده از محصول تجربه می کنید.

چه کسی اطلاعات شما را دریافت می​کند؟

داده‎​های شما فقط در اختیار نمایندگی‎​ها، بخشها یا کارکنانی قرار می‎​گیرد که وظیفه پردازش داده‎​ها را بر عهده دارند.

چه اطلاعاتی را از کاربران دریافت می کنیم؟

ما در رستیک اطلاعات مشخصی را از کاربرانی که قصد استفاده از سرویس های ما را دارند جمع آوری می کنیم، این اطلاعات به ما برای ارائه بهتر خدمات کمک می کنند. همچنین باید توجه داشته باشید اپلیکیشن رستیک هیچ دسترسی حساسی به فایل های سیستم یا تلفن همراه شما ندارد. برخی از اطلاعاتی که ما از کاربران دریافت می کنیم.

ایمیل

ما به ایمیل شما نیاز داریم تا حساب کاربری شما را در اختیار شما قرار دهیم. ایمیل شما باید فعال و معتبر باشد. ما از آن برای شناسایی شما به عنوان کاربر خود استفاده می کنیم. ما از ایمیل شما برای ارسال تاییدیه ثبت نام، بازیابی رمز عبور و سایر تاییدیه ها استفاده می کنیم. ما از آن برای برقراری ارتباط با شما، ارائه پشتیبانی، پاسخ به سوالات و درخواست‌های شما، اطلاع رسانی در مورد به‌روزرسانی‌های محصول استفاده می‌کنیم.

یوزرنیم

زمانی که کاربری قصد ثبت نام داشته باشد باید یوزرنیمی مناسب انتخاب کند به همین دلیل ما یوزرنیم کاربرانی که ثبت نام کرده اند را جمع آوری می کنیم.

پسوورد اکانت شما

برای استفاده از سرویس ما باید حتما پسووردی معتبر و مطمئن وارد کنید که 8 کاراکتر را دارا باشد.

تاریخ تولد شما

ما از سال تولد شما برای ارزیابی گروه سنی مشتریان خود برای اهداف بازاریابی و توسعه کسب و کار استفاده می کنیم. اطلاعات به همراه سایر اطلاعات مربوط به شما به عنوان کاربر به صورت کاملا امن در سرورهای ما ذخیره می شود. ما این اطلاعات را با هیچ شخص ثالثی به اشتراک نمی گذاریم.

اسم واقعی کاربر

تاریخ خرید های کاربر

ما اطلاعات خرید هایی که انجام داده اید را ذخیره می کنیم، این اطلاعات برای ارائه بهتر خدمات به کاربران مورد استفاده قرار می گیرد.

باگ‌ها، گزارش ها، کرش ها

برای اینکه کاربر بتواند به راحتی از اپ رستیک استفاده کند و مشکلی با آن نداشته باشد، گزارش ها و موارد مختلفی مانند اینترنت، دستگاه مورد استفاده کاربر، مرورگر کاربر، تعامل دستگاه با اپلیکیشن و… را جمع آوری می کنیم. ما از چنین اطلاعاتی برای شناسایی و حل مشکلات محصول استفاده می کنیم تا بتوانیم چگونگی رفع مشکلات را بررسی کنیم.

ذخیره و انتقال اطلاعات شخصی

امنیت داده های شخصی شما و سایر اطلاعات مربوط به شما و حساب شما تا زمانی که حساب خود را در اختیار دارید ذخیره می شود. هنگامی که قصد حذف کردن حساب شخصی خود را دارید تمام اطلاعات شما نیز پاک می گردد. برای این امر باید حتما به پشتیبانی رستیک پیام دهید.